مشتری عزیز، برای استفاده صحیح شما از خدمات فروشگاه اینترنتی سنجاب شرایط و مقرراتی در اینجا بیان می‌شود که لازم است حتما با دقت مطالعه بفرمایید.
استفاده شما از خدمات فروشگاه اینترنتی سنجاب، ورود به حساب کاربری و استفاده از امکانات سایت و همچنین ثبت سفارش و انجام خرید از اینترنتی فروشگاه اینترنتی سنجاب ، به معنای آگاه بودن از این مقررات و پذیرفتن آن‌هاست.
تمامی مراحلی که برای دستیابی به خدمات اینترنتی فروشگاه اینترنتی سنجاب انجام می‌شود بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، حمایت از حقوق مصرف کننده و قانون تجارت الکترونیک است و در مقابل کاربر نیز باید قوانین مرتبط به کاربر را رعایت کند. تغییراتی که در روند خدمات اینترنتی فروشگاه اینترنتی سنجاب در آینده ممکن است اتفاق بیفتد، در اینجا اعلام می‌گردد و شما با توافق خود اعلام می‌دارید که هرگونه تغییری را در آینده نیز می‌پذیرید.
مشتری کیست؟
شخصی است که با ورود مشخصات خود در فروشگاه اینترنتی سنجاب ثبت نام کرده و اقدام به خرید و یا استفاده از سرویس‌های فروشگاه اینترنتی سنجاب کند.
فروشنده کیست؟
محصولاتی که در سایت فروشگاه اینترنتی سنجاب وجود دارد، توسط خشکبار سنجاب عرضه می‌گردد.
ارتباطات الکترونیکی
در زمان استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی سنجاب ، ثبت سفارش، ایمیل زدن به فروشگاه اینترنتی سنجاب و … شما در حال انجام ارتباط الکترونیکی با فروشگاه اینترنتی سنجاب هستید و در صورتی که همه روندهای ثبت نام و ساخت حساب مشتری درست باشد، شما به فروشگاه اینترنتی سنجاب اجازه داده‌اید که او هم از این طرق با شما ارتباط الکترونیکی برقرار کند. دقت داشته باشید که آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که در هنگام ثبت نام وارد کرده‌اید و در حساب کاربریتان وجود دارد، به منزله تایید از جانب شماست و کارشناسان فروشگاه اینترنتی سنجاب از طریق آن‌ها با شما در ارتباط خواهند بود.


سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش